понеделник, 19 ноември 2012 г.

Запази всеки красив миг...


Какво повече му трябва на човек от здраве? Какво може да се постигне без здраве? Отговорът не е особено труден.
И въпреки това животът е по-приятен, когато здравето е съпътствано от също толкова приятни събития, изживявания и хора. Тогава всичко е по-шарено, по-разнообразно, по-интригуващо, по-струващо си.
Точно един такъв елемент от осмислянето на съществуването ми е една моя много близка приятелка. Тук се замислям за израза „най-добър приятел”. Какво значи най-добър? Когато считаш някого за добър приятел, той е всичко, от което ти имаш нужда като човек, на когото да разчиташ. Защо тогава да се окачествяват и сравняват хората.
Затова тя е много добър приятел. Даа, Елинце, за теб говоря. Благодаря за всичко, за всеки момент, в който си ме подкрепяла и в който съм знаела, че не съм сама, благодарение на теб. Ти знаеш за какво говоря.
Още по-благодарна съм обаче за това, че не само Елена е до мен. Щастливка съм, че имам до себе си близки хора, на които мога да разчитам. Благодаря ви!
Не пиша това, за да изразявам публично какво е отношението ми към Елена. Това е между мен и нея. Пиша я, за да ви представя нейния огромен талант.
Елена се занимава с фотография. И определено й се отдава. Твори ли, твори и радва всички ни с красиви снимки. Няма да ви хваля всяко едно нейно изображение, защото смятам, че всички те говорят за себе си. Показвам ви част от тях с надеждата да оцените подобаващо видяното. Насладете се и вие!














Пожелавам на всекиго да развива талантите, които притежава. Последвалото удовлетворение е наистина голямо.
Държа да отбележа, че ще се радвам, ако се спазват авторските права и никой не използва снимките без разрешение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар