петък, 16 ноември 2012 г.

Искам "Негърче" !

Ето това чувам всеки път когато попитам "Какво сладичко искаш да направя?". Просто това е любимият сладкиш на моя обичан господин, какво да се прави.
На мен ми се експериментира, искам да опитам нови комбинации, нещо по-различно. И като реша, че ще правя нещо и се похваля, следва "И защо не направиш "Негърче"...
От доста време отказвам, но сега си имах причина да го направя и да зарадвам човека до мен (а той определено се зарадва много на лакомството).

Сладкиш "Негърче"

























Ето го и моето "Негърче". Не е човече, но пак е дело на труда ми. Рецептата приготвям за втори път, което ми напомня да благодаря на Elimm. Ето тук е рецептата й.
Направих някои съвсем малки промени. Сложих не чаена чаша и половина захар в тестото, а само една, защото сметнах, че ще се получи много сладко (все пак и в глазурата има захар). Намалих и олиото на около 1/3 чаена чаша. Добавих и една ванилия за повече аромат. А в глазурата добавих повечко вода - около 7-8 супени лъжици.
Ами, това е днешното "Негърче". Заявих, че няма да го приготвям отново скоро, но да видим... Че си е вкусно, вкусно е.  Почерпете се и вие с това тоолкова сладко и какаово изкушение.
Да ви е сладко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар